Tocmai am aflat că Orange m-a facturat fără ca eu să beneficiez de serviciu. Verificați-vă costurile suplimentare ACUM!

April 15, 2020 •opinie •Views: 555

Luni, 13 aprilie a.c., am observat un cost suplimentar de 0,06 EUR pe abonamentul meu de la Orange. Astăzi am verificat despre ce este vorba și am aflat că aș fi dat un SMS în Suedia. Eu nu am sunat și nu am dat niciodată un SMS pe număr de Suedia.

Citește și ETi Puf cu gust de nesimțire

0,06 EUR cost suplimentar nu e mult însă mie nu-mi place să fiu furat. Motiv pentru care astăzi am luat legătura cu Orange, prin intermediul asistentului online, pentru a verifica acest cost suplimentar de 0,06 EUR.

Costul suplimentar pe abonamentul meu în data de 13 aprilie 2020.

O angajată Orange mi-a comunicat faptul că acest cost suplimentar de 0,06 EUR vine de la un SMS pe care l-aș fi dat în data de 9 aprilie a.c.. Angajata Orange m-a informat că nu poate să-mi comunice numărul pe care aș fi dat acest SMS dar că pot afla această informație din contul meu My Orange, ceea ce am și făcut.

Așa am aflat că acest cost suplimentar vine de la un SMS dat pe numărul de telefon 0046769436005, un număr de Suedia. Le comunic celor de la Orange că nu am dat niciodată un apel sau un SMS pe un număr de Suedia iar angajata Orange mă îndrumă să depun o sesizare. După ce îi atrag atenția cu privire la faptul că aici este vorba de furt și că intenționez să acționez legal și să fac public acest incident am primit un SMS de la numărul 300 prin care am fost informat că abonamentul meu va fi compensat cu suma de 0,06 EUR pe următoarea factură. Fără scuze, fără alte păreri de rău.

Contul meu My Orange în care apare numărul de Suedia pe care aș fi dat eu un SMS. În realitate eu nu am dat niciodată vreun apel sau SMS pe un număr de Suedia.

După ce am căutat pe internet să văd despre ce este vorba, am aflat cu mare ușurință că este vorba despre un număr fals prin intermediul căruia niște băieți deștepți păcălesc marile companii de telefonie și fură din banii clienților.

Numărul de telefon 0046769436005 este deja raportat în foarte multe țări ca fiind vorba despre o înșelătorie (un exemplu aici).

Remarc lipsa de profesionalism a Orange România (am și uitat de câți ani sunt client, poate e cazul să schimb asta) și trag un semnal de alarmă către ceilalți consumatori: verificați-vă costurile suplimentare!

FOTO: www.romaniajournal.ro

Voi ce părere aveți? Aștept comentariile voastre.

DISCLAIMER Atenție! Postați pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiți aici regulamentul: Termeni legali și Condiții

Tags: , ,

Voi ce părere aveți? Aștept comentariile voastre.

DISCLAIMER Atenție! Postați pe propria răspundere!
Înainte de a posta, citiți aici regulamentul: Termeni legali și Condiții

9 Responses to Tocmai am aflat că Orange m-a facturat fără ca eu să beneficiez de serviciu. Verificați-vă costurile suplimentare ACUM!

  1. Marius Dragomirescu says:

    Dar varianta in care vi s-a anulat costul doar pentru că pot și dumneavoastră chiar ați dar sms către numărul respectiv nu o luați in calcul?

    Faptul ca vi s-a anulat acel cost suplimentar nu înseamnă că Orange-îl și-a recunoscut greșeala. Eu zic sa verificați in telefon sms-URI primite de la “uber” și dacă nu cumva ați dat reply.

    Eu am făcut cost suplimentar in tailanda 50€ și mi-a fost compensat costul pe următoarea factură. Jos pălăria!

    • Dan Tanasa says:

      Este evident că nu am dat eu acel sms cu atât mai mult cu cât nu am pe nimeni în Suedia și exista deja informații pe internet cu privire la acest număr dubios. Eu vreau ca Orange să se asigure că nu sunt furat, nu să doarmă liniștită.

      • Marius Dragomirescu says:

        Nu m-ați înțeles. Din câte am citit lumea primește sms-URI in numele Uber-ului de pe acest număr. La final se se specifica ”dacă doriți sa nu mai primiți, reply cu stop”. Nu am zis ca aveți pe cineva in Suedia. Faceți o mică verificare in mesaj și vedeți dacă găsiți ceva cu uber. De la un reply din greșeală pana la înșelătorie este drum lung.

  2. Catalin a. says:

    Cu 10 mil de clienti si o intreaga retea ce implica tehnologie de varf, care nu poate fi niciodata 100%sigura ,cred ca exagerati,de altfel este obligatia oricarui dintre noi sa faca astfel de verificari la orice serviciu de utilitare sau altceva innainte sa plateasca.
    Si ei va pot actiona in judecata intrucat au clauze in contract in care se stipuleaza ca orice incident se comnunica mai intai ,etc,.

    • Dan Tanasa says:

      Iar eu cred că nu exagerez cu nimic. Nu sunt eu obligat să mă asigur că sistemul Orange nu a penetrat persoane rău-intenționate. Eu sunt obligat să mă asigur că Orange nu mă fură. Sper să pățești și tu la fel, în fiecare lună de acum înainte.

  3. Carmen says:

    Fff bine. Si eu sunt furat lunar de ei, insa ma cert luna de luna. Daca faci plangere la politie spune-mi si mie ca aduc si eu dovezi.

  4. Victor Butnariuc says:

    Evident ca nu mai au loc pe piata. Astfel concurenta, are deccastigat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Send this to a friend
Salutare! Cred că asta te-ar putea interesa: "Tocmai am aflat că Orange m-a facturat fără ca eu să beneficiez de serviciu. Verificați-vă costurile suplimentare ACUM!"! Acesta este linkul: https://www.dantanasa.ro/tocmai-am-aflat-ca-orange-m-a-facturat-fara-ca-eu-sa-beneficiez-de-serviciu-verificati-va-costurile-suplimentare-acum/